13. toukokuuta 2014

11 kysymystä -haaste

Eli joo mut haastettiin tähän 11 kysymystä -haasteeseen. Yleensä en tee näitä, koska oon laiskin ihminen ikinä mutta nyt vois kerranki kokeilla. 

1. Kerro itsestäsi 11 asiaa.
2. Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
3. Keksi 11 uutta kysymystä.
4. Haasta 11 muuta blogia.
(itse haastan vain muutaman)

1. Olen hyvin laiska persoona.
2. Asun omillani solu-asunnossa.
3. Uusien ihmisten seurassa olen hyvin usein se hiljaisin, 
mutta tuttujen kavereiden kanssa se äänekkäin.
4. Rakastan ruokaa, tosin olen todella nirso ruoan suhteen.
5. Opiskelen toista vuotta audiovisuaalista viestintää.
6. Tykkään laulaa ja tanssia, vaikka en osaa kumpaakaan.
7. Jos jokin asia vaivaa minua, sanon sen yleensä suoraan.
8. Juon paljon alkoholia, silloin kun olen juomassa.
Rakastan olla siinä humala tilassa.
9. En osaa keskittyä vaikka pitäisi.
10. Näin lievästi ja nätisti sanottuna olen matemaattisesti lahjaton.
11. Olen tunnevammainen paska.


HAASTAJAN 11 KYSYMYSTÄ

1. Pidätkö salaisuudet ?
-Kyllä.

2. Mikä on hirvein asia viime vuonna ?
-Asia jota en voi tässä blogissa julkaista. Liian henkilökohtainen.

3. Mitä rakastat ?
-Ruokaa, tietokonettani, musiikkia.

4. Seurusteletko/oletko seurustellut ?
-En tällä hetkellä seurustele, mutta olen seurustellut. Tosin säätämistä se enemmänkin oli.

5. Uskotko johonkin ?
-En todellakaan.

6. Unelma-ammattisi ja miksi ?
-Mä en itseasiassa tiedä mikä on mun unelma-ammatti. Jäädyn aina jos joku kysyy multa tätä kysymystä.

7. Kaupunki vai -maalaiselämä ?
-Ehdottomasti kaupunki.

8. Musiikkimakusi ?
-Hyvin laaja. Kaikki menee, mutta eniten kuuntelen aasialaisia vinkuintiaaneja.

9. Minkälainen on paras ystäväsi ?
-Sellainen joka välittää ja sanoo asiat suoraan.

10. Millä tavalla ilmaiset tunteitasi ?
-En ilmaise tunteitani, jos ilmaisen rageen niistä twitterissä.

11. Tärkein ihminen/esine maailmassa ?
-Jääkaappi tai tietokone. Oon liian tunnevammainen paska välittääkseni ihmisistä.


11 OMAA KYSYMYSTÄ

1. Oletko millekään allerginen, jos olet niin mille?
2. Lempiruoka?
3. Mikä on suosikki vuodenaikasi, miksi?
4. Mitä mieltä olet suomalaisesta musiikista?
5. Millainen on tyylisi?
6. Milloin aloitit blogaamisen?
7. Mikä on mottosi?
8. Unelma tyty/jätkä?
9. Millainen olet persoonaltasi?
10. Oletko parisuhteessa?
11. Suosikki kappaleesi atm?

Haastan:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti